Wielrennen: Tips Om Het Meeste Uit Je Fietstocht Te Halen | De Vitality Spelen

wielrennen de ideale activiteiten niet kan ontbreken in ons fietsen mijn naam is dennis te koop ik ben nieuw rennen en jeugdtrainer en in deze video laat ik jou zien deze mooie sport jou vertel ik je punten binnenhaalt [Muziek] een wordt een klim expert kies voor een uitdagende heuvelachtige route bijvoorbeeld de prachtige heuvels in zuid-limburg salland veluwe of hierop utrecht zeewolde en vergeet niet klimmen is geen sprint maar marathon verdeel je energie groep aan de losjes op stuur bovenlichaam ontspannen en daar zijn crainer werking zo houd je het langer vol twee doen hit training je zo'n hoge in spanning af met periodes van lagerring spannen zo'n training gaat als volgt waar een eerst op 10 minuten op een maal tempo te fietsen begin daarna met je eerste interval kan dan 30 seconden zo hard als je kan wissel dit af met 60 seconden rustig fietsen door dit vier keer en eindig daarna die interval door vier minuten op normaal tempo te fietsen u ziet je eerste interval waarop er altijd nog minstens twee keer een vitality punten binnen te 3 uit consistent en op souplesse voorkom dat je binnen no time buiten aan en schakel liever te vroeg dan te laat van versnelling door op zijn plessen en op consistent tempo te fietsen houd je de rit langer vol door vier voorspoedig je herstel voorkom blessures het binnenkrijgen van voldoende eiwitten vitamines c en een goede nachtrust 15 voor een voorspoedig herstel de stijgt in rek wissel van houding die ze fietsen en ontspan je schouders armen licht gebogen te houden en kijk tijdens het fietsen regelmatig goed om je heen snackbar tegen te gaan ga jij deze sportzomer ook punten verdienen doe het wielrennen hasard tellen team beloon bewegen zet je activity tracker aan voordat je van start gaat met wielrennen en zo minimaal 30 minuten actief bezig bent zijn je vitality punten zo binnen wil je meer tips over wielrennen check dan onze blogs en oud ons youtube kanaal in de gaten voor tips en tricks om punten te scoren bij andere sporten zet hem op