Cycling The Trail Across Tuscany! Meeting Wonderful Strangers. Italy Ep4.

Oké, hier zijn we. Welkom bij de volgende aflevering en we gaan nu het platteland in om een ​​beetje te verkennen. Lokaal Italië verkennen, dat is wat we doen. En we hebben een aantal zeer spannende uitdagingen voorbereid, dus je zult het niet willen missen! Welkom bij onze reisserie door heel Italië, waar we proberen zoveel mogelijk te doen met een budget van duizend euro. Daarom heten we The Budgeteers. In deze aflevering trekken we de steden uit naar het prachtige platteland, worden heilige pelgrims en ontmoeten de aardigste mensen terwijl we onszelf uitdagen op onze goedkope en waardeloze fietsen om door de prachtige regio van Toscane te fietsen.

Deze avonturenserie wordt mogelijk gemaakt door deze geweldige reismerken: Ortlieb, Komoot en Tropicfeel. Vanmorgen begon het heel raar… Toen we het treinstation verlieten, werden we meteen ondervraagd door de politie. ze dachten dat we fietsen aan het stelen waren, terwijl we in werkelijkheid gewoon onze eigen fietsen op slot deden en opbergden. Dag fietsen, tot morgen. ja, we nemen zelfs onze zadels mee, alleen willen we niet dat ze gestolen worden. oh ik raakte bijna mijn gezicht. maar uiteindelijk stapten we met heel weinig gedoe in de auto met lorena.

Vandaag laten we onze fietsen achter bij het treinstation omdat we vandaag iets heel speciaals en unieks doen, want voordat we aan ons gekke fietsavontuur in Toscane beginnen, wat de grootste fysieke uitdaging is die we ooit in onze serie hebben gedaan, is onze vriend lorena ons helemaal naar het Italiaanse platteland in de richting van de Italiaanse Alpen om ons een heel speciale regio te laten zien die beroemd is om zijn wijn, de prosecco-heuvels, en vandaag kregen we de kans om mee te rijden met een boer genaamd Andrea om zijn buitengewone wijngaard te verkennen. het voelt alsof we bijna ineens in een ander land zijn dus we zijn in het Andesgebergte of… doet me een beetje denken aan de theeplantages in Sri Lanka. ja ja ze zeggen dat het zoiets heeft het is net dezelfde stijl terrassen ja wat een uitzicht wow dit zijn alle druiven ciao toen we Andrea's vader volgden op de tractor de heuvel op, het meest verbluffende en unieke landschap openbaarde zich.

Waardoor we begrepen waarom deze heuvels heilig zijn en nu bestempeld als beschermd UNESCO-werelderfgoed. UNESCO werelderfgoed betekent dat dit landschap voor altijd het erfgoed van iedereen is, dus wat we moeten doen is dit gebied te behouden om dit gebied te promoten, niet om de eigenaardigheid die het heeft te veranderen en ook een ander bijzonder ding is dat het soort terrassen dat we hebben hebben zijn niet gemaakt door je weet wel uh stenen of droge muren ja het is gewoon aarde en gras dus er zijn geen andere gebieden in de wereld waar wijnbouw wordt gemaakt er zijn andere gebieden waar wijnbouw wordt gemaakt op heuvels maar niet in dit soort heuvels en jij zie dit het soort zout dat we hebben dus de wortels van de plant zitten echt in het midden van rotsen de diepte van de grond is heel erg laag dus de wortels je weet gewoon dat ze in de rots graven de smaak van de wijn is natuurlijk anders dus veel mineralen in de druiven daarom voel je Lina, je voelt alle mineralen.

– ik voel alle mineralen, dus hier zijn we aangekomen in de prosecco-heuvels en we hebben het geluk gehad om hier te zijn terwijl ze eigenlijk alle druiven plukken, wat maar schijnbaar 20 dagen per jaar is, dus het is een geluk dat we ik ben hier gekomen andrea hier laat ons rondleiden Venetië is daar beneden maar het is een beetje heilig vandaag ja we kwamen we kwamen vanmorgen uit Venetië en je kunt ze daar alle druiven zien plukken oh we beleven nu de oogst dus de feit dat we hier mogen en kunnen zijn terwijl ze aan het oogsten zijn, is vrij uniek ja we zijn heel geweldig geweldige druif dankbaar oh leuk ondertussen zijn deze mannen en vrouwen hard aan het werk om alle wijnstokken met de hand schoon te plukken en te stapelen dit jaar enorme hoeveelheden druiven oogsten andrea heeft geluk met de opbrengst, want het is meer dan normaal en we hebben zoveel geluk dat we dit allemaal kunnen aanschouwen in een landschap dat gewoon ongelooflijk mooi is. Het is echt geen wonder dat de druiven hier gewaardeerd als wereldklasse de beste van de b we hebben zelfs het geluk dat de smaak ons ​​verwent en als je ooit nieuwsgierig bent naar het proeven van een echt goede prosecco , probeer dan een paar van de miyoto-families, het is geweldig daarna gingen we terug de steile heuvels af en bezochten hun wijnmakerij waar ze verwerken de druiven het is niet het gemakkelijkste moment van het jaar maar uh ja het is waarschijnlijk heel erg druk voor je ja maar er is zoveel te zien op dit moment dus dit is waar alle vers geplukte druiven aankomen ja dus de schil blijft binnen ja en het sap komt uit en vanaf hier gaat het sap gewoon de wijnmakerij in whoa oké oké dit is een grote verzameling van uh Andrea liet ons alle verschillende stadia van fermentatie zien, beginnend van druivensap tot uiteindelijk een goddelijke mousserende wijn als je ooit in de buurt bent ze aangeboden rondleidingen link hieronder we zijn niet gesponsord ze waren gewoon zo aardig voor ons familie de meisjes zijn dol op Andrea dan verwacht ik heel snel een huwelijksuitnodiging na al dat wijnmaken we reden naar Lorena's huis ik bracht de avond door denken aan een plan voor de komende dagen aangezien we nog steeds geen idee hadden waar we heen moesten in Toscane en hoe we er zouden komen goedemorgen het is echt heel vroeg het is 6 uur 6 30 in de ochtend en we pakken in want we' ik ga echt heel erg vroeg op de trein er is niets meer shh er is niets meer geruststellend dan wakker worden met dat mooie gezicht heel erg bedankt voor alles dit is de grootste ik waardeer alles wat je voor ons hebt gedaan en uh en ons prosecco vinden bedankt daarvoor omdat ze ons heeft gevonden maar we hebben haar haar toekomstige echtgenoot gevonden we lopen op de fietsen om te zien of ze er nog zijn we zijn bij het treinstation waar we ze geparkeerd hebben je gaat leef dit moment met ons mee want we hebben geen idee dat ze misschien gestolen zijn misschien niet ik hoop dat ze gestolen zijn ik zie het ik zie jay baluin is dit de juiste techniek die je nodig hebt om de treinfietsen te koop te krijgen de reden waarom lina dat zou doen liever van de fietsen af ​​vandaag is niet alleen het feit dat het zou zijn gemakkelijker om toegang te krijgen tot de treinen, maar er is één groot probleem we zijn er net achter gekomen dat we niet met deze treinen mogen gaan dit zijn de snelle treinen dit zijn de hogesnelheidsafvoeren als we op deze trein zouden stappen, zouden we het vandaag gemakkelijk kunnen halen gemakkelijk in drie tot vier uur zouden we er zijn, maar dat kan niet omdat we fietsen hebben en ze niet in de trein mogen ja, we zouden willen dat we dit wisten voordat we aan dit grote reisavontuur met treinen en fietsen begonnen, het zal ons nu kosten veel langer om door Italië te reizen, vooral vandaag omdat we van Terviso naar Venetië Bologna helemaal naar Firenze en Toscane moeten gaan we zullen moeten overstappen en veel verschillende treinen moeten nemen waarvan we niet eens weten of we onze zullen halen volgende treinen en omdat we niets van de Italiaanse taal verstonden, konden we voelen dat het vandaag een zware en vermoeiende uitdaging zou worden, maar we moeten het gewoon doen en er het beste van maken en ik denk dat dit is waar we het hebben gehaald de trein en dit wordt ons eerste drankje f eerste reeks van vele vele vele dus dit is meestal het deel van de serie waar Patty's spullen oh ik kan niet zeggen dat dit meestal het deel van de serie is waar Patty voor de camera komt en zegt dat hij het verknald heeft, maar Patty is er niet, dus ik moest neem die rol weer over ik ben niet het brein van de operatie ik liet ons over het treinstation lopen naar een perron dat niet voor onze trein was dus we hebben het gemist we hebben de trein gemist maar dat klopt we kunnen op een ander springen en ga terug door en ty's haat me alleen een beetje het komt goed het komt goed we moeten gewoon een andere trein nemen doe een extra hey stop het is een beetje druk de man achter me heeft mijn kont in zijn gezicht gek koud op de trein en nu zijn we en nu is het allemaal weer gek oh nog maar 20 minuten na zeven acht uur we zijn hier ik denk dat het langer is geweest san migniato dit is wat het een mondvol wordt genoemd we zijn niet de enige fietsers hier dat is een goed teken maar we hebben genoeg treinen gezien voor vandaag oh mijn god ja ben je klaar ben je je bent klaar we zitten nu op de fietsen en we proberen de weg naar het hostel te vinden en uh dit wordt de eerste heuvel die we gaan doen want ons hostel is natuurlijk helemaal de berg op dus laten we kijk hoe deze fietsen doen hoe ze presteren en uh hoe lena hoe zijn benen onze beide benen hoe ze zouden presteren tegen de toscaanse heuvels clena heeft nog steeds problemen met haar met haar ketting weet je ik denk dat haar zadel ook losser is [ __ ] dit heuvel is als je eerste uitdaging zo zwaar dit is zo heet de eerste heuvel opgekomen dit prachtige uitzicht ah deze berg was meteen de hoogste die er in de regio was waarom zijn deze dorpen altijd op de top van de berg vrouw achter haar maar ze komt eraan en uh dit weer is een beetje heter dan Venetië was wat een uitdaging zweten emmers al dit is eigenlijk een bedevaartshostel en dan zijn dit onze bedden ik heb het bovenste bed hier extra klein formaat heeft het andere bovenste bed daar ja goed nieuws is dit hostel is erg goedkoop' s slechts 16 euro per nacht het slechte nieuws is dat ik erg hongerig ben we moeten gaan laten we gewoon onze koffers neerzetten ja laten we gaan onze bedden laten vallen we zijn in een klein stadje op een heuvel genaamd sun miniatuur op een heel erg heel erg steil heuvel maar dit staat bekend als een bedevaartsoord dit is een zeer religieuze stad en waarom we deze plek hebben gekozen omdat het direct aan de wortel van de via franchiseena ligt, de pelgrimsroute helemaal van Canterbury in Engeland helemaal naar Rome en aangezien we in Italië zijn, wilden we een beetje een mooie fietstocht maken langs deze oude oude routes ja, dus we gaan niet het hele gedeelte in Italië doen, maar we gaan een deel ervan doen en ik ben erg opgewonden ik hoop dat ik me kan voorstellen dat veel van de steden langs de weg er zo uitzien en ik moet zeggen dat dit waarschijnlijk de ja is, de meest fotogenieke stad waar we in Toscane zijn geweest, zou erg mooi moeten zijn en volgens deze stad als dit iets is om door te gaan, is dit heel erg mooi ja, maar je zult er meer van zien dat ik 's ochtends wat gelato zag na een lange reisdag, natuurlijk eindigen we de nacht met gelato super super goedkoop oh zo veel beter dan Venetië of meneer dit is de goedkoopste en de meeste ook de beste het is zo goed perfect dessert perfect dus we ik zie jullie morgen proost jongens we verdienden het we verdienden het we verdienden het we klommen deze straten helemaal naar de top zonder dragers wat nu Carl wil er is een man die zei als vertel god je plannen goedemorgen goedemorgen dit is waar onze het fietsavontuur begint echt we zijn in de bergen van toscane de zon is net op we hebben eigenlijk geen plan waar we vandaag heen gaan we gaan de route volgen van de via french cena die de oude pelgrimsroute die al eeuwen bestaat en we gaan hem volgen in onze app pendelen maar waar gaan we heen en hoe ver we gaan we hebben geen idee ja we hebben zo ver als we kunnen we hebben geen idee over onze capaciteiten als bikepackers is dit letterlijk de eerste keer dat we dit doen zijn we ook in de Toscaanse heuvels die allemaal heuvels en steile beklimmingen zijn zeer steile beklimmingen zoals we gisteren hebben opgemerkt alleen om hier te komen deze heuvel oh verdomd zo moeilijk het is onmogelijk om te berekenen waar we zijn we gaan waar hoe ver we zullen komen op onze goedkope fietsen ja we gaan gewoon de gele stenen weg volgen ja en hopelijk zal het ons naar Oz brengen alles begint goed proberen een drone-opname te maken hier Toscane en de drone bereikten om de een of andere reden de maximale hoogte die net als deze hoogte is en crashte tegen een boom, allemaal automatisch waren de bedieningselementen volledig zoals overschreven door de beveiligingsmaatregel, dus dankzij het feit dat de drone vastzit in een boom, is onze drone daar precies dat ze gooien stokken daar beneden nu hebben we een drone en een stok zit vast in de boom dus we hebben een ladder drie stokken nee vier zes en wat tape we gaan proberen te macgyver ik denk dat we alleen kunnen gaan voor een halve afstand stokken vijf zes zeven dus in totaal is deze stick ongeveer 12 meter lang en we moeten het daar bereiken en uh we zijn er bovenop uh hier als dit werkt dit is de beste macgyver oplossing die ik ooit heb bedacht dus het kostte ons meer dan een uur we hebben het ik ga ga maar zoeken oh nee ik was een beetje besmeurd maar we hebben het in ieder geval terug verdomme dat was nogal een val van helemaal die boom daar rechts we moesten op weg zijn om ongeveer acht uur nu elf maar we hebben een drone we zijn niet verloren een drone van 600 euro we hebben het gedaan de moeite waard ik was zo gestrest dat we niet waren we zijn de drone niet kwijtgeraakt en vertel me nu hoeveel beter je koffie smaakt nu je een drone hebt duizend keer beter het is de koffie van de verlossing en ook de drone beelden die we nu niet verloren hebben ja ja dus hoe dan ook we gaan ontbijten en dan gaan we proberen te fietsen dit is waar reizen om draait het is alles wat je hebt plannen en plannen gaan mis en ze gaan niet zoals je wilt, maar jij, jij draagt ​​de consequenties en jij maakt er het beste van en nu wij ontbijt met een geweldig uitzicht en een verhaal om een ​​heel verhaal te vertellen en nog een macgyver-vaardigheid die iets toe te voegen aan ons cv weet je drone- redders we hebben veel uitdagingen moeten overwinnen om hier te komen, maar nu kunnen we eindelijk de weg op en dit wilden we het liefste doen om italië te fietsen de vrijheid proeven het onbekende verkennen en genieten van dit uitzicht een heel mooi uitzicht het is een beetje het leuke van een pelgrimspad dat we veel andere mensen hier zien maken het een beetje socialer ja ik ga het maken deze beklimmingen zijn te gek hoe meer en meer beklimmingen met jou van alle steile Toscaanse heuvels hoe meer we beginnen te beseffen dat deze oude fietsen hier gewoon helemaal niet geschikt voor zijn we' we komen nog steeds de heuvel op en we begonnen te twijfelen aan ons gekke plan of we misschien iets hebben gedaan dat gewoon te dom is, zelfs voor ons oké we hebben het gehaald bij ons eerste stoppunt en uh lena heeft al een extra uitdaging gegeven omdat ze miste deze afslag en uh ging helemaal naar hij helemaal naar beneden helemaal naar beneden helemaal naar beneden was prima het kwam weer omhoog dat was de extra uitdaging kijk hij heeft de afslag niet gemist oh en hij en hij is op een mountainbike laten we een wielerserie doen ik zei het ' zal leuk zijn zei ze ik weet niet wat ik dacht ik dacht niet ik was niet maar ik heb er geen spijt van geen spijt om dingen in perspectief te plaatsen en in context dit is een van de moeilijkste fietspaden je kunt kiezen voor woon-werkverkeer, het zegt dat het expertniveau is en je moet een uitstekende lichaamsbouw hebben om het te kunnen doen yeah yeah letterlijk dus alsof het heel normaal is dat we het moeilijk hebben omdat we niet op professionele fietsen zitten, onze fietsen samen kosten minder dan uh 200 euro fietsen fietsen is niet moeilijk alsof ik mezelf een behoorlijk fit persoon beschouw dit is een legitieme uitdaging dit is als een zeer fysieke uitdaging en we hebben een budgetuitdaging en nu een fysieke uitdaging nu is er een nog grotere uitdaging, want we komen op onverharde grindpaden zoals we doen' t heb gravelbikes kijk naar mijn fiets het is een stadsfiets kijk hier is een mountainbike maar het is minstens 10 jaar oud het is heel oud en we hebben veel tassen dus het gaat uh we hopen het niet te krijgen alle lekke banden ja oh mijn god wat zijn we in een paar idioten verzeild geraakt die onszelf willen uitdagen ja wat ik ook amuseer ik heb plezier ik heb me nog nooit zo beginner gevoeld in iets het is leuk om een ​​beginner te zijn zoals we zijn totale idioten dus als we het kunnen, hopelijk kunnen jullie het ook als dat de enige inspiratie en motivatie is die we je kunnen geven is als we het kunnen doen totale idioten en hopelijk geeft het je dat beetje van een motivatie om ook achterna te gaan of gewoon de intelligentie om niet te gaan oh ja of niet de fouten die we maken we maken tonnen fouten nee grapje je zou het moeten doen en met die kleine peptalk waren we klaar om te gaan oh jij kan het je moet leunen op je vaardigheden en talent maak je geen zorgen over mij maat ik hou van je ga op mitt budget cheers altijd goed gedaan dit deel is erg verraderlijk het is zo steil en uh grindachtig en we hebben niet genoeg gewicht op onze voorbanden dus het is gek ik bedoel ik kan alleen maar lachen dat is alles wat jullie kijken op youtube nog een lage weg te gaan oke we hebben het gehaald op de top van de onverharde weg en uh we gingen eigenlijk van de route af om te zien hoe de onverharde wegen zijn en ik denk dat we eerlijk kunnen zeggen dat we niet zijn uitgerust voor onverharde of onverharde wegen dat is iets dat echt cool is en wat we erg leuk vonden aan kamut is dat het net als jij is zoals reizigers voor reizigers kopen, want als reiziger zoals je kunt elke route toevoegen die je hebt gedaan die je leuk vindt, zodat je weet dat we deze route hebben gevolgd die we hebben geprobeerd om een ​​beetje avontuurlijk te zijn en nu zien we waarom de reiziger die die route heeft toegevoegd de route heeft gemaakt die je eigenlijk kunt volgen onze route als je naar beneden gaat in de beschrijving daar is uh onze link naar de woon-werkreis die we de hele reis leuk vonden, dus je zult zien waar we zijn beland en wh we hebben waarschijnlijk ontelbare keren gefaald ja dus volg ons uh maar nu gaan we het dorp in ik denk dat als we hopelijk niet vallen hopelijk breken we onze fietsen of onszelf niet en wat denk je dan van een lunch of een ah of gewoon iets om te genieten ik hou ervan om onszelf op te frissen ja ik hou van dat idee misschien een biertje oh nee oh dat uit mijn familie denkt dat ik ga bellen ah oh we hebben het net gehaald whoa een verharde weg mooi mooi kijk dit eerst uh ramp nou kleine ramp kleine hobbel in de weg zoals we zeggen uh lena heeft een lekke band oui lekke band waarschijnlijk van al het gewicht van de achterband en de scherpe rotsen al het gewicht van mijn kleine hobbel ah ik heb zo'n honger om sterf ja ik ben twee tot die band besloot te knallen we hebben onze eerste band verwisseld juicht het is echt moeilijk te krijgen en om ze te laten vervangen op de andere band en de nieuwe die we hebben past niet in het frame het gat is te klein uur vertraging popband klinkt als een avontuur en was dat niet precies waar we in de eerste plaats echt naar op zoek waren a echt avontuur op de weg dus we vonden het niet erg, zelfs met slechts een paar koekjes voor de lunch, het verpestte ons humeur niet omdat we er eigenlijk helemaal van hielden vandaag we zijn misschien de slechtste backpackers die er zijn, maar we beginnen om het onder de knie te krijgen en de dingen kunnen vanaf hier alleen maar beter worden, dus gingen we nog een paar uur door totdat de zon begon onder te gaan en de avond viel totdat we in een klein dorpje aankwamen waar we letterlijk een andere wegversperring tegenkwamen, dus we raakten een andere wegversperring we zijn nu bij een wielertoernooi dus de weg is volledig afgesloten tot het toernooi ik weet dat ze daar fietsen alleen de dingen die je ziet als je toscane fietst dit is waar de competitie wordt gehouden wat is er ja kom op de laatste ronde we win oh mijn god dat was hilarisch we onderbraken net die race van de kinderen alleen maar om de finishlijn leuk te vinden yay vertel me over dat we goed hebben gewonnen we hebben het gehaald proost het meest welverdiende bier dat we hebben gehad deze hele reis we hebben het gehaald een stad die ik Het is niet ver van waar we eigenlijk begonnen, zoals vandaag was een complete afschrijving we hebben zoveel fouten gemaakt, dus alsof alles fout ging, we maakten om de beurt fouten, hoe dan ook, het was maar we het was een leuke dag zoals ik bedoel, we gaan het proberen en morgen beter doen uh het enige is dat we zo'n honger hebben, daarom zijn we hier snel gestopt bij deze pizzeria, maar we moeten nog steeds een plek vinden om te blijven voor vanavond en het is bijna zes alsof het snel donker wordt, maar we zijn gewoon we hadden iets te eten nodig we hebben sinds vanmorgen niet meer gegeten ja dus we gaan snel een pizza in onze maag krijgen en dan proberen een slaapplaats te vinden en eh ja fietsen is super leuk zoals de plaatsen waar je terecht komt zoals je er anders nooit zou komen dus ja we hebben een avontuur gevonden ooh maar hier gaan we dit wordt geweldig we gaan buiten de stad fietsen en zoeken naar uh een tuin om te kamperen maar de zon gaat onder dus we hebben maar een beperkte tijd voordat het donker is en d uh daarna wordt het echt onmogelijk om een ​​verblijfplaats te vinden het fietspad houdt net op we zijn nu buiten de stad en uh we hopen hier een plek te vinden, gewoon op de deuren kloppen maar ik zie daar een boerderij dus we gaan proberen daar te komen we fietsen rond en we zoeken een plek om misschien in de tuin een tent op te zetten om een ​​nacht te slapen oh high five we hebben een plek gevonden om te kamperen oh dat was weer verschrikkelijk oké we hebben een plek gevonden om te kamperen ja we fietsten buiten de stad en we zien deze heuvel op en er zijn een aantal herenhuizen maar op de top van de top van de heuvel zien we een groot mooi geel huis met een tractor we zijn zoals oh er zijn boeren de zon is al onder ja uh dus we hebben tijd nodig en uh wat mensen kiezen om leuk te vinden laat ons kamperen het zullen waarschijnlijk boeren zijn want ze zijn zoals altijd vriendelijk en ze hebben veel land en hopelijk ook land dat een beetje vlak is met uitzicht op dit prachtige uitzicht um en ze vriendelijk a liet ons hier kamperen en ze gaven ons zelfs waterflessen deze mensen zijn super super aardig en ze zijn zo aardig ze gaan zo ver van ons weg om ons te helpen en ze hebben ons net binnen twee seconden ontmoet geleden dus ik kan niet te veel zeggen overweldigd door hun vriendelijkheid en uh ik moet elena ook helpen omdat de tenten niet zijn opgezet het klopt maat ik ben de snelste oh hoe zou je dat doen het is ongelooflijk hoe ons geluk vandaag veranderde we eerlijk gezegd dachten we dat we ergens illegaal in een sloot zouden moeten kamperen , maar in plaats daarvan hebben we deze geweldige kampeerplek gratis en werden we zelfs uitgenodigd in het huis van de boer om te douchen niet luxueus we krijgen de sterrentraktatie en bovendien ze stonden erop dat we ook met hen aten, dus hier heb je soms janna het was enorm verwarrend omdat ze geen woord Engels spraken, maar met een beetje google translate en een mix van Franse en Spaanse woorden hebben we het laten werken oke IJsland we zijn er nog niet geweest, dus nu proberen we het lokale Toscane sterke drank oh ja één wauw wauw vergelijkbaar met wijn maar ja heel sterk en helder het is erg warm we leren snel dat Italië niet alleen een prachtig landschap is, maar de mensen die we ontmoetten waren ook ongelooflijk vrijgevig en na een veelbewogen vermoeiende maar eerlijk gezegd geweldig dag was het uiteindelijk tijd voor ons om welterusten te zeggen zodat we wat broodnodige slaap konden hebben deze mensen zijn gewoon de aardigste het is geweldig zelfs als het gaat regenen het zal het waard zijn geen regenhoezen ik hou ervan om een ​​beetje nat te worden weet je wat ik bedoel we gaan slapen waarom leunen we niet op met dit uitzicht in een open tent met een open lucht en veel sterren je gaat zo goed slapen dit is geweldig het was zo'n geweldige nacht dus tot morgen goedenacht lina waarom niet gewoon de volgende keer op de budgeteers we gaan door met onze rugzakavonturen door Toscane en we verkennen de Italiaanse hoofdstad Rome en zien hoeveel je in deze grote stad kunt doen met een beperkt budget laat ons weten wat je ervan vindt over deze laatste afleveringen en als tra Veling op de fiets is misschien iets dat je ook zou kunnen proberen, geef ons een like en tot de volgende jij